Na pierwszym miejscu stawiamy rozwój naszych pracowników. Tylko przez zapewnienie bezpieczeństwa pracy, możliwości osobistego rozwoju oraz dbanie o siebie nawzajem może powstać przyjazna atmosfera.
Poniżej znajdują się nasze aktualne oferty pracy.
Jeśli chciałbyś z nami pracować ale żadna rekrutacja nie jest aktywna to napisz do nas praca@aparthotel-termyuniejow.pl
Kierownik działu technicznego
OBOWIĄZKI
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i eksploatacją budynku.
- Monitorowanie stanu technicznego i właściwe utrzymanie nieruchomości oraz znajdujących się w nim urządzeń, systemów i instalacji.
- Przygotowanie, zlecanie, nadzór nad terminową i poprawną realizacją planów napraw, remontów, konserwacji, przeglądów, serwisów, audytów w oparciu o analizę stanu technicznego i obowiązujące przepisy.
- Zarządzanie infrastrukturą i mediami, monitorowanie efektywności wykorzystania.
- Realizacja bieżących zadań wynikających z funkcjonowania hotelu i specyfiki pracy pozostałych działów hotelu.
- Nadzorowanie podległego zespołu oraz zatrudnionych podmiotów zewnętrznych.
- Prowadzenie projektów optymalizacyjnych, prewencyjnych, modernizacyjnych.
- Proponowanie usprawnień technicznych i innowacyjnych rozwiązań mających na celu optymalizację funkcjonowania obiektu.
- Ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji, koordynacja współpracy z organami kontrolującymi, serwisami zewnętrznymi.
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji.
- Znajomość i monitorowanie optymalnych ustawień systemu BMS, kontrola stanu pracy urządzeń sterowanych przez ww. system (wentylacja, klimatyzacja, ogrzewanie).
WYMAGANIA
- minimum 2 doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w dziale technicznym,
- gotowość do wykonywania zadań w elastycznym planie pracy,
- zdolność analitycznego myślenia, zdolności kreatywne, umiejętność przewidywania i planowania,
- przedsiębiorczość, operatywność, inicjatywa, motywacja w dążeniu do realizacji założonych celów,
- umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność w działaniu,
- umiejętność współpracy, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
OFERUJEMY
- Przyjazną, nieformalną atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu, w profesjonalnym zespole
- Możliwość samorealizacji i wdrażania własnych pomysłów
- Elastyczne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)
- Możliwość zakwaterowania i wyżywienia
Kierownik Działu Służby Pięter/Manager Housekeeping
OBOWIĄZKI
- Zapewnienie i utrzymywanie wysokiego standardu usług świadczonych przez Dział Służby Pięter zgodnie z obowiązującymi procedurami sanitarno-higienicznymi
- Organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie pracy w dziale
- Kontrola czystości obszaru ogólnodostępnego i jakości wykonywanego sprzątania
- Kontrolowanie czystości pokoi hotelowych
- Koordynowanie sprzątania Sal Konferencyjnych oraz Strefy Spa
- Nadzór nad efektywnością pracy personelu, ustalanie i kontrolowanie grafików
- Rekrutacja i szkolenie pracowników
- Zarządzanie magazynami ze środkami czystości oraz sprzętem
- Inwentaryzacja stanów magazynowych
- Odpowiedzialność za budżet i optymalizację kosztów w ramach działu
- Zapewnienie prawidłowej współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Działu Służby Pięter
WYMAGANIA
- Doświadczenie minimum 3 lata na stanowisku Kierownik Działu Służby Pięter/Manager Housekeeping
- Znakomita organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- Dynamizm, zaangażowanie i sumienność
- Dbałość o szczegóły
- Dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
- Gotowość do pracy w systemie pracy weekendowej i zmianowej
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY
- Przyjazną, nieformalną atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu, w profesjonalnym zespole
- Możliwość samorealizacji i wdrażania własnych pomysłów
- Elastyczne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)
- Możliwość zakwaterowania i wyżywienia
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres:
praca@aparthotel-termyuniejow.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
POKOJOWA
OBOWIĄZKI
• Utrzymywanie czystości w pokojach hotelowych i częściach wspólnych
• dbanie o porządek i czystość
• raportowanie wszelkich niezbędnych napraw
• dbanie o dobry wizerunek hotelu
• praca w systemie zmianowym od 6.00 do 22.00 (również w weekendy)
WYMAGANIA
• dyspozycyjność
• dokładność i dbałość o porządek
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy pod presją czasu
• uczciwość i dyskrecja
• pozytywne usposobienie
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
OFERUJEMY
• zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach
• możliwości rozwoju zawodowego
• przyjazną atmosferę
Osoby zainteresowane pracą prosimy przesyłać CV(życiorys) wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym elektronicznie na adres:
praca@aparthotel-termyuniejow.pl
UWAGA:
W CV należy zawrzeć klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
Kelner
OBOWIĄZKI
• przyjmowanie zamówień,
• doradzanie klientom w kwestiach dotyczących wyboru potraw i napojów,
• przygotowanie i obsługa stołów,
• sporządzanie rachunków,
• przyjmowanie płatności,
• rozliczanie się z pobranych zamówień i opracowywanie dobowych raportów,
• dbanie o porządek na sali,
•
WYMAGANIA
• komunikatywność, wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy pod presją czasu
• dyspozycyjność
• książeczka sanitarno-epidemiologiczna
OFERUJEMY
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia
• atrakcyjne warunki finansowe
• szkolenia branżowe
Osoby zainteresowane pracą prosimy przesyłać CV(życiorys) wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym elektronicznie na adres:
j.pruchlat@aparthotel-termyuniejow.pl
UWAGA:
W CV należy zawrzeć klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
Kucharz
OBOWIĄZKI
- przygotowywanie dań z zachowaniem najwyższych standardów jakości
- prowadzenie racjonalnej gospodarki magazynowej, poszanowanie produktów i mienia Hotelu
- dbałość o estetykę potraw
- utrzymanie porządku w miejscu pracy
WYMAGANIA
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dyspozycyjność
- kreatywność i znajomość trendów w gastronomii będzie dodatkowym atutem
- Książeczka sanitarno-epidemiologiczna
OFERUJEMY
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia
- atrakcyjne warunki finansowe
- praca w prestiżowym miejscu z możliwością rozwijania swoich pasji kulinarnych w doskonale wyposażonej kuchni
- szkolenia branżowe
Osoby zainteresowane pracą prosimy przesyłać CV(życiorys) wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym elektronicznie na adres:
j.pruchlat@aparthotel-termyuniejow.pl
UWAGA:
W CV należy zawrzeć klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
HOUSEMAN
Aparthotel Termy Uniejów poszukuje kandydatów na stanowisko
HOUSEMAN
OBOWIĄZKI
• Utrzymywanie czystości w strefie WELLNESS i SPA
• dbanie o powierzchnie podłogowe
• praca w systemie zmianowym
WYMAGANIA
• dyspozycyjność
• dokładność i dbałość o porządek
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy pod presją czasu
• uczciwość i dyskrecja
• pozytywne usposobienie
• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
OFERUJEMY
• zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach
• możliwości rozwoju zawodowego
• przyjazną atmosferę
Osoby zainteresowane pracą prosimy przesyłać CV(życiorys) wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym elektronicznie na adres:
praca@aparthotel-termyuniejow.pl
UWAGA:
W CV należy zawrzeć klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
HOUSEKEEPING SUPERVISOR
OBOWIĄZKI
• nadzorowanie bieżącej pracy personelu sprzątającego
• inspekcje pokoi i części wspólnych
• raportowanie i wprowadzanie zmian statusów pokoi w systemie operacyjnym
• organizowanie sprawnej i właściwej obsługi gości poprzez koordynowanie pracy personelu sprzątającego
• koordynacja i nadzór pracy serwisu firm zewnętrznych
• tworzenie grafiku pracy personelu
• współpraca z działem technicznym wszelkich napraw oraz raportowanie usterek
• skuteczna komunikacja wewnątrz działu i z pozostałymi działami Aparthotelu
• szkolenie nowych pracowników
• dbanie o porządek, czystość i dobry wizerunek hotelu
• uczciwość i dyskrecja
WYMAGANIA
• dyspozycyjność
• dokładność i dbałość o porządek
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy pod presją czasu
• uczciwość i dyskrecja
• pozytywne usposobienie
• doświadczenie na podobnym stanowisku
• praca w systemie zmianowym
OFERUJEMY
• zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach
• możliwości rozwoju zawodowego
• przyjazną atmosferę
• szkolenie dotyczące standardów pracy
Osoby zainteresowane pracą prosimy przesyłać CV(życiorys) wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym elektronicznie na adres:
praca@aparthotel-termyuniejow.pl
UWAGA:
W CV należy zawrzeć klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
PORTIER
OBOWIĄZKI
• przestrzeganie i posiadanie wiedzy na temat przepisów o ochronie przeciwpożarowej i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
• wykonywanie pracy w sposób zgodny z przepisami i zasadami
• dbanie o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz utrzymywanie porządku i ładu w miejscu pracy
• niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym wypadku lub usterce
• witanie przybywających do hotelu gości i klientów oraz odpowiednie ich kierowanie.
• zapewnianie sprawnej i kompleksowej obsługi bagażowej dla gości indywidualnych i grupowych
• udzielanie informacji na temat możliwości parkingowych
• posiadanie ogólnej wiedzy o dziennych przyjazdach i wyjazdach w tym grup i gości VIP oraz aktualnie odbywających się wydarzeniach/ funkcjach bankietowych
• posiadanie aktualnych informacji dotyczących rozkładu pokoi gościnnych, funkcjonowania i lokalizacji wszystkich punktów usługowych znajdujących się w hotelu
• aktywne zachęcanie gości i klientów do korzystania z hotelowej gastronomii oraz pozostałych usług Aparthotelu
• wspieranie działu recepcji w spełnianiu życzeń gości w oparciu o obowiązujące procedury i standardy
• zapewnienie gościom niezbędnej podstawowej pomocy podczas korzystania z hotelowego sprzętu jak i z komputerów personalnych (PC) w pokojach hotelowych
• wspomaganie innych komórek działu recepcji (centrala telefoniczna, recepcja) w razie zaistniałej konieczności i w zgodzie z obowiązującymi standardami obsługi i procedurami
• zachowanie w tajemnicy informacji dotyczących danych osobowych gości i klientów Aparthotelu oraz osób i firm współpracujących z Aparthotelem
• przestrzeganie zasad przetwarzania danych osobowych obowiązujących u pracodawcy oraz przepisów powszechnie obowiązujących regulujących przetwarzanie danych osobowych
WYMAGANIA
• dbanie o dobry wizerunek hotelu
• uczciwość i dyskrecja
• dyspozycyjność
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy pod presją czasu
• pozytywne usposobienie
• doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
• praca w systemie zmianowym
OFERUJEMY
• zatrudnienie na atrakcyjnych warunkach
• możliwości rozwoju zawodowego
• przyjazną atmosferę
• szkolenie dotyczące standardów pracy
Osoby zainteresowane pracą prosimy przesyłać CV(życiorys) wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym elektronicznie na adres:
praca@aparthotel-termyuniejow.pl
b.horowska@aparthotel-termyuniejow.pl
Tel: 604 246 792
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
UWAGA!!!: W CV należy zawrzeć klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy.
Pracownik techniczny
Obowiązki:
• naprawa i usuwanie usterek w obiekcie
• wykonywanie prac remontowo-malarskich
• współpraca z firmami serwisowymi
• dbanie o sprzęt i mienie Aparthotel Termy Uniejów
• praca pod presją czasu
Wymagania:
• komunikatywność, wysoka kultura osobista
• uczciwość, pełna dyskrecja
• dyspozycyjność, praca dwu zmianowa
• zdolności manualne
• umiejętność posługiwania się elektronarzędziami
OFERUJEMY
• Przyjazną atmosferę
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwości rozwoju zawodowego
• szkolenie dotyczące standardów pracy
Osoby zainteresowane pracą prosimy przesyłać CV(życiorys) wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym elektronicznie na adres:
praca@aparthotel-termyuniejow.pl
UWAGA:
W CV należy zawrzeć klauzulę wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
RECEPCJONISTKA / RECEPCJONISTA
OBOWIĄZKI
- meldowanie, wymeldowanie oraz dokonywanie rezerwacji
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z gośćmi
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi gości
- wystawianie faktur, przyjmowanie płatności
- profesjonalna obsługa gości
- udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach hotelowych
- ścisła współpraca z innymi działami hotelowymi
WYMAGANIA
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość języka angielskiego
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
- doświadczenie w lokalach wysokiego standardu będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dyspozycyjność
- znajomość programów rezerwacyjnych będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia
- atrakcyjne warunki finansowe
- praca w prestiżowym miejscu z możliwością rozwoju
- szkolenia branżowe
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres:
b.horowska@aparthotel-termyuniejow.pl
praca@aparthotel-termyuniejow.pl
Tel: 604 246 792
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Kariera